Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z LXV Sesji w dniu 30 marca 2023 roku.
4.
Sprawozdanie o pracach Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze darowizny nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Leszczyńskiego. (DRUK NR 384)
6.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości stanowiących własność Powiatu Leszczyńskiego. (DRUK NR 385)
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXV/378/2023 Rady Powiatu Leszczyńskiego z dnia 30 marca 2023r. w sprawie udzielenia Województwu Wielkopolskiemu pomocy finansowej w formie dotacji celowej na pokrycie części wkładu własnego w związku z realizacją Projektu pn. „Rewitalizacja linii kolejowej nr 360 na odcinku Gostyń- Kąkolewo”. (DRUK NR 386)
8.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Gminy Włoszakowice. (DRUK NR 387)
9.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Gminy Święciechowa. (DRUK NR 388)
10.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Oceny Zasobów Pomocy Społecznej w Powiecie Leszczyńskim za rok 2022”. (DRUK NR 389)
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LXIV/374/2023 Rady Powiatu Leszczyńskiego z dnia 28 lutego 2023r. w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2023 roku. (DRUK NR 390)
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na złożenie w ramach programu Sportowa Polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2023 wniosku o dofinansowanie zadania polegającego na przebudowie istniejącego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. F. Ratajczaka w Rydzynie kompleksu sportowego. (DRUK NR 391)
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2023 rok. (DRUK NR 392)
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Leszczyńskiego na lata 2023-2028. (DRUK NR 393)
15.
Interpelacje i zapytania radnych.
16.
Wolne głosy i wnioski.
17.
Odpowiedzi na interpelacje.