« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie o pracach Zarządu w okresie międzysesyjnym.

5. Ocena stanu bezpieczeństwa na drogach powiatu leszczyńskiego w I półroczu 2023 roku.

6. Informacja o sytuacji na rynku pracy w powiecie leszczyńskim.

7. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Krzemieniewo zadania zarządzania przystankami komunikacyjnymi zlokalizowanymi w ciągu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Gminy Krzemieniewo. (DRUK NR 423)

8. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Lipno zadania zarządzania przystankami komunikacyjnymi zlokalizowanymi w ciągu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Gminy Lipno. (DRUK NR 424)

9. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Osieczna zadania zarządzania przystankami komunikacyjnymi zlokalizowanymi w ciągu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Gminy Osieczna. (DRUK NR 425)

10. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Miastu i Gminie Rydzyna zadania zarządzania przystankami komunikacyjnymi zlokalizowanymi w ciągu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Rydzyna. (DRUK NR 426)

11. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Wijewo zadania zarządzania przystankami komunikacyjnymi zlokalizowanymi w ciągu dróg powiatowych w graniach administracyjnych Gminy Wijewo. (DRUK NR 427)

12. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Włoszakowice zadania zarządzania przystankami komunikacyjnymi zlokalizowanymi w ciągu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Gminy Włoszakowice. (DRUK NR 428)

13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia na rok 2024 wysokości opłat i kosztów związanych z usunięciem i przechowywaniem pojazdów. (DRUK NR 429)

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Leszczyńskiego na lata 2023-2028. (DRUK NR 431)

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na złożenie wniosku o dofinansowanie w ramach Konkursu Grantowego Cyberbezpieczny Samorząd. (DRUK NR 432)

17. Interpelacje i zapytania radnych.

18. Wolne głosy i wnioski.

19. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych.

20. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej