Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie protokołu z XIX Sesji Rady Powiatu Leszczyńskiego w dniu 24 września 2025 roku.
3.
Sprawozdanie o pracach Zarządu Powiatu Leszczyńskiego.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych przez radnych oświadczeniach majątkowych.
5.
Informacja Starosty Leszczyńskiego z przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Leszczyńskiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami działającymi w sferze pożytku publicznego na 2026 rok. (DRUK NR 148)
7.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej z budżetu Powiatu Leszczyńskiego na 2025 rok, na rzecz Gminy Osieczna. (DRUK NR 149)
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XIV/110/2025 Rady Powiatu Leszczyńskiego z dnia 19 marca 2025r. zmienionej uchwałą Nr XIX/138/2025 z dnia 24 września 2025 r. w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2025 roku. (DRUK NR 150)
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Przewodniczącego Zarządu Powiatu Leszczyńskiego. (DRUK NR 151)
10.
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie ustalenia wysokości diet dla radnych powiatu oraz zasad delegowania i zwrotu kosztów podróży służbowych radnym powiatu. (DRUK NR 152)
11.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2025 rok. (DRUK NR 153)
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Leszczyńskiego na lata 2025-2029. (DRUK NR 154)
13.
Podjęcie uchwały w sprawie deklaracji przystąpienia do realizacji projektu pn. „Rydzyna, oficyny zamkowe (XVIII w.) obecna siedziba Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. F. Ratajczaka – rekonstrukcja elementów elewacji zabytkowych oficyn – budynek 8” realizowanego w ramach programu rządowego Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 2026 Ochrona Zabytków. (DRUK NR 155)
14.
Interpelacje i zapytania radnych.
15.
Wolne głosy i wnioski.
16.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.