Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z LI Sesji, w dniu 13 maja 2022 roku oraz z LII Sesji,
w dniu 31 maja 2022 roku.
4.
Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym.
5.
Przedstawienie Raportu Zarządu Powiatu Leszczyńskiego o stanie Powiatu Leszczyńskiego
w 2021 roku.
6.
Debata nad Raportem Zarządu Powiatu Leszczyńskiego o stanie Powiatu Leszczyńskiego
w 2021 roku.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Zarządowi Powiatu Leszczyńskiego wotum zaufania. (DRUK NR 310)
8.
Przedstawienie sprawozdania Zarządu Powiatu z wykonania budżetu Powiatu Leszczyńskiego
za 2021 rok wraz z informacją o stanie mienia i autopoprawką.
9.
Przedstawienie uchwały Nr SO-9/0954/179/2022 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu Zarządu z wykonania budżetu Powiatu Leszczyńskiego za 2021 rok wraz z informacją o stanie mienia i objaśnieniami.
10.
Przedstawianie sprawozdania finansowego Powiatu Leszczyńskiego za okres od 01.01.2021 roku
do 31.12.2021 roku.
11.
Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Leszczyńskiego skierowanego
do Przewodniczącego Rady Powiatu Leszczyńskiego w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu Leszczyńskiego.
12.
Przedstawienie uchwały SO-9/0955/88/2022 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Leszczyńskiego w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu Leszczyńskiego
z wykonania budżetu powiatu za 2021 rok.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania
z wykonania budżetu powiatu leszczyńskiego za 2021 rok. (DRUK NR 311)
14.
Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2021 rok.
(DRUK NR 312)
15.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2022 rok. (DRUK NR 313)
16.
Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Leszczyńskiego na lata 2022-2025. (DRUK NR 314)
17.
Interpelacje i zapytania radnych.
18.
Wolne głosy i informacje.
19.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.